Opinia użytkownika: Klient_qD3S
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Witam, Właśnie wróciłem z zakupów w Państwa sklepie. Kupowałem piwo ( jest to istotne). W kolejce do kasy stało ok.7-9 ludzi . Czynna była jedna kasa. Troje innych pracowników chodziło po sklepie. Poprosiłem panią która przechodziła obok czy może uruchomić drugą kasę. Pani jednak odpowiedziała że nie. Po chwili jednak wróciła i zwróciła się do mnie z tekstem : "tak się panu spieszy z tym piwem że nie może poczekać z tym piwem". Byłem z żoną dwie godziny wcześniej na zakupach i również była bardzo długa kolejka i jedna kasa. Wtedy też nikt nie podszedł pomimo próśb klientów o uruchomienie drugiej kasy. To właśnie powiedziałem tej pani. Na co usłyszałem że jesteśmy kobietami i potrzebujemy przerwy. Co ma jedno do drugiego. Ja wiele potrafię zrozumieć ale dziś pracownicy przeszli samych siebie. Pomimo że blisko mieszkam zrezygnuje z zakupów w tym sklepie. Tu pracownicy wiecznie mają problemy z obsługą klientów. I co to za tekst że mi się śpieszy z piwem? Czy gdybym miał chleb to zostałbym potraktowany lepiej? Pozdrawiam, Andrzej Michalak.