Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_CPfc

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Miałem przypadek, że po podpisaniu umowy system źle naliczał mi faktury za tv i internet. Zgłaszałem to niejednokrotnie (bodajże z 5x infolinia) i za każdym razem otrzymywałem inne informacje. Raz, że źle naliczyli, drugi raz, że to ja czegoś nie zaznaczyłem itd. Pisałem też na ebok'u ale to już w ogóle strata czasu (pewnie są zawaleni zgłoszeniami). Podziałało dopiero jak napisałem reklamację i tutaj muszę pochwalić - bo odpowiedzi są rzeczowe i na maila w formie pisma (pdf). W otrzymanej wiadomości zostałem poproszony o napisanie moich uwag. Oto i one: 1. W ebok -- kolumna "status" we wszystkich zgłoszeniach mam "zgłoszone" - nie wiem czy coś tu się zmienia ale powinno być chociaż "przyjęte" "odrzucone" - cokolwiek 2. Infolinia -- ciężko się dodzwonić (może warto zatrudnić więcej ludzi) 3. Błagam zróbcie coś z tym SMART 4K... bardzo ale to bardzo żałuję przejścia na to dziadostwo (przed zmianą abonamentu kupiłem sobie XIAOMI MIBOX 4 i działa o niebo lepiej niż ten Wasz wynalazek). Wcześniej miałem PVR'a i mogłem nagrywać wszystkie programy bez problemu, tv włączała sie błyskawicznie i miałem wszystkie programy bez potrzeby restartu. Teraz żeby włączyć np. TVN to muszę kombinować przez 2-3 minuty, żeby się udało.. porażka. Tutaj jestem już na 100% pewien, że rezygnuję z tego jak tylko skończy się umowa... 4. Warto zwrócić ludziom uwagę podczas oferowania im nowej umowy, że "nagrywanie do tygodnia" nie dotyczy większości "normalnych" programów typu tvn, tvn7, polsat itd.