Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_RvZM

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Mam umowę w Multimedia Polska. Mam bardzo stary dekoder, który włącza się kilka minut. Wielokrotnie dzwoniłam w tej sprawie na infolinię Multimedia jednak za każdym razem było mi mówione, że skoro dekoder działa, to nie ma podstaw do wymiany. Zauważyłam, że od pewnego czasu wyświetla mi się w menu dekodera logo vectry, nauczona doświadczeniem i zrażona nie chciałam dzwonić na infolinię, ale postanowiłam napisać na funpage Vectry. Jakie było moje zdziwienie, że nie zadawano mi zbędnych pytań, poradzono kilka czynności poproszono o dane i wystawiono zlecenie dla technika! Czyli jednak gdy po drugiej stronie obsługuje zgłoszenia odpowiednia osoba, to się da! Bardzo polecam i dziękuję osobie, która mnie obsługiwała! Godzina około 14:40 J. Wojciechowicz Gdynia :)