Opinia użytkownika: Klient_L3m8
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: NIE POLECAM !!! Podejście obsługi do klienta jest karygodne. Przy moim poprzednim i zarazem pierwszym zamówieniu brakowało produktu i firma nie miała zamiaru nawet go dosłać mimo iż jest dostępny na stronie i można go zamówić, a co więcej w formularzu reklamacji jest napisane, że w przypadku braku któregokolwiek prodkunki nastąpi jego dosłanie chyba że będzie niedostępny. Ostatecznie był zwrot środków. Jednak nie chciałam od razu przekreślać tej drogerii (i żałuję ), więc złożyłam drugie zamówienie i to co się wydarzyło to już totalna kpina. Złożyłam zamówienie, opłaciłam , wszystko było okej , status zamówienia też był że, a to opłacone potem że w trakcie realizacji, nawet dostałam smsa, że niestety z powodu wielu zamówien moje będzie opóźnione o 3 dni. Mówię okej, przeżyje. Lecz czas oczekiwania się baaaardzo wydłużył więc pofatygowałam się i weszłam na stronę i moje zamowienie było po prostu anulowane. Po skontaktowaniu się z infolinią nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego anulowali moje zamówienie bez jakiegokolwiek informowania mnie o tym, nie wspominając o zwrocie środków. Pani bezczelnie powiedziała że przyślą pieniądze i że mam złożyć zamówienie jeszcze raz. Co wiąże się z kolejną strata czasu na tą drogerie i utraceniem produktów które były wtedy w promocji. Obsługa po prostu leży! Nikt nie umie powiedzieć "przepraszam", "przykro mi" i spróbować rozwiązać problemu tylko zbyć klienta jak najszybciej. Z całego serca NIE POLECAM !!!!