Opinia użytkownika: Klient_liZw
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Od 2 miesięcy ciągłe przerwy w dostępie do internetu, a w marcu 3 tygodnie całkowity brak internetu - ponad 20 (!!!) telefonów na infolinię i ponad 10 maili, brak jakiejkolwiek pomocy, czy nawet chęci. Obsługa infolinii nie tylko nie doszkolona, ale po prostu tępa i życiowo nierozgarnięta. Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytania, konsultanci podają sprzeczne ze sobą informacje. Na ulotce/ przez tel i smsy - umowa na 49.99 zł/mc, przychodzi technik zakładac kable a tam umowa 79.99. Po 5 telefonach i mailach łaskawie zmienione na 59.99 - każdy z Vectry oczywiście rżnąc głupa że niby nikt nie wie skąd ten błąd - tak jakby każdą umowę pisali i drukowali oddzielnie. Jak widać UOKIK dawno kary nie dołożył :) Jakim cudem to jeszcze nie zbankrutowało? Omijać szerokim łukiem, odradzać każdemu i zbierać dowody, nagrywać rozmowy itp bo konsultanci kłamią.