Opinia użytkownika: Klient_IZJn
Dotycząca firmy: Paris Optique
Treść opinii: Od października ubiegłego roku do teraz (maj 2021) nie mogę wyegzekwować zwrotu pieniędzy za źle wykonane okulary przeciwsłoneczne (plamy na szkłach po źle wykonanej polaryzacji i dużo za ciasne oprawki, które zmniejszyły się po wprawieniu szkieł). Sklep i producent ignorują moje żądania zwrotu pieniędzy i zmuszają mnie do wyboru okularów bez polaryzacji i żebym wybrała inne oprawki (oczywiście za ewentualną dopłatą a jeśli byłyby tańsze to zwrot miałabym dostać w formie bonu). Jestem wieloletnia Klientką, ale to z czym borykam się obecnie jest na żenującym poziomie. Optyk w kółko każe mi stosować pisma do producenta, a sami jedynie pośredniczą w przekazywaniu mi informacji kolejnej odmowy zwrotu pieniędzy. Bezskuteczny salon i polityka godna zgłoszenia sprawy do Rzecznika Praw Konsumentów. Salon obiecał się ze mną skontaktować w tej sprawie w zeszły piątek, dziś jest wtorek, dalej nikt nie zadzwonił. Sprawy reklamacyjne wypadałoby traktować priorytetowo, ale jak widać, takich Klientów w Paris Optique najlepiej jest unikać. Zdecydowanie odradzam kupowania okularów przeciwsłonecznych z polaryzacją w Paris Optique w Krakowie (Bonarka). Salon, a minimum producent powinni wykazywać się wiedzą, jakie oprawki nadają się do wprawienia tego typu szkieł a jakie nie, aby tego typu wad uniknąć.