Opinia użytkownika: Klient_maMc
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Ostatnio zamowilam pościel dla noworodka, pomijam fakt że zamowilam z tygodniowym wyprzedzeniem, na drugi dzień od zamówienia dostalam buciki chłopięcie tak na 5 latka... Zostałam wielokrotnie wprowadzona w błąd przez konsultantów, ponieważ między innymi zostałam poinformować iż wystarczy jedynie wysłać zdjęcie towaru jaki otrzymałam, tak też zrobilam niestety nie wystarczyło musiałam kolejny tydzień czekać aż przyjedzie pan kurier ponieważ sklepy były zamknięte... Oczywiście minęło prawie 4 tygodnie, otrzymałam informację że reklamacja została rozpatrzona a ja otrzymuje zwrot środków, czego oczywiście nie chcialam ponieważ chcialam otrzymać zamówiony przedmiot... Błąd oczywiście z winy pracowników na magazynie, a ja musze ponosić jego konsekwencje.... Dbanie o klienta na prawdę na bardzo wysokim poziomie...