Opinia użytkownika: Klient_CYV6
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Drugi raz korzystałem z zakupu w RTV Euro AGD. Myślę, że po raz ostatni. Zakupy on-line przebiegają sprawnie, wybór towarów jest jak wszędzie imponujący, strona internetowa zachęcająca. To co dobre, w obydwu przypadkach zakończyło się po zapłaceniu przelewem za towar. Problemy z jakimi się spotkałem: - niewłaściwie wystawiona faktura (błędne dane) - nieterminowa dostawa, trzykrotnie kilka godzin po zamknięciu biura - blisko miesiąc oczekiwania na odbiór zużytego sprzętu - brak kontaktu i informacji na temat niezrealizowanego zamówienia - sprzeczne informacje podawane przez konsultanta na infolinii Podsumowując: szkoda czasu i nerwów. Mam nadzieję, że inne firmy na rynku poważniej podchodzą do klienta.