Opinia użytkownika: Klient_IIA5
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Chaos (niedziela, ruch niewielki, więc nie powinno być problemu, a może dlatego był, bo pracownicy bardziej byli zajęci udziałem w kółkach dyskusyjnych niż klientami). Tak krótko można opisać próbę zakupu on-line. Na wstępie nie mogłem dokończyć sesji i zapłacić przelewam, bo pojawiał się informacja "nieoczekiwany błąd strony". Pojechałem po odbiór i zaczął się koszmar. Podałem numer zamówienia Panu z ochrony, potem pojawił się ktoś z personelu i stwierdził, że zamówienie nie jest opłacone. Podszedłem więc do okienek dostępnych z zewnątrz, gdzie usłyszałem, że zapłacę jak przywiozą zamówiony towar. Po pół godzinie i dopytywaniu się, co z moim zamówieniem dowiedziałem się, że nie jest opłacone więc nie mogło być zrealizowane, ale mogą je dostarczyć w tej chwili. Podziękowałem i pojechałem do domu. Jutro dokonam zakupu w Castoramie, bo tam do tej pory nie przeżyłem takiego cyrku. PS. Wybrałem jedną gwiazdkę, bo nie ma możliwości wysłania wiadomości z opcją "0" gwiazdek. Proponuję uzupełnić to "niedopatrzenie" jeżeli oczekujecie Państwo prawdziwych opinii.