Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_0eIn

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Vectra, jako usługodawca internetu, jest po prostu beznadziejna. Często zrywane połączenia, wiele przerw technicznych bez podawania ich terminu. Jakoś obsługi klienta to porażka. Aby się dodzwonić i otrzymać informację trzeba czekać ponad godzinę. A jeśli już się dodzwonimy to ludzie nie potrafią udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Zakończyłem z nimi umowę i miałem oddać sprzęt w ciągu dwóch tygodni. Tak też uczyniłem. Dostałem mailowo potwierdzenie zlecenia wysyłki, jego trasę, a nawet potwierdzenie odbioru. Mimo to po tygodniu vectra postanowiła mi naliczyć note księgowa za nie zwrócony terminowo sprzęt. Zgodnie z ich regulaminem liczy się data wysyłki. Więc wymagania zostały spełnione. Jednak proba wyjaśnienia sytuacji skończyła się na odbijaniu piłeczki i dopóki nie zapłaciłem 60 zł nawet nie raczyli rozwiązać sprawy, s nawet ja dwa razy zamknęli i zakładali kolejny znak sprawy. Potem oddali pieniądze ale żeby cokolwiek od nich odzyskac to jest batalia na 2 miesiące. Nie polecam