Opinia użytkownika: Klient_RUlq
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Bezczelność kuriera, brak poszanowania klienta, brak kontaktu, brak rzetelności i zwykłej ludzkiej przyzwoitości. Po dokonaniu dodatkowej opłaty zamówiłam kuriera na sobotę, żeby być w domu. W godzinach porannych otrzymałam SMS z nr. telefonu kuriera. Oczywiście bez orientacyjnej godziny dostarczenia paczki. Około południa (cały czas będąc pod wskazanym adresem), chciałam ustalić o której w przybliżeniu kurier się pojawi. Trzykrotne próby dodzwonienia się - bez odbioru. Ostatnia próba już na wyłączony telefon. Żadnej próby kontaktu ze mną kurier nie podjął. Sprawdziłam internetowo status przesyłki w nadziei, że znajdę godzinę pojawienia się kuriera. Moim oczom ukazała sie informacja o NIEUDANEJ PRÓBIE DOSTARCZENIA (!!!) nie wyszłam z domu nawet na sekundę (!!!). Po próbie kontaktu z obsługą klienta otrzymała informację e paczka powróciła do magazynu, ale moje zgłoszenie zostanie zarejestrowane i żeby zadzwonić za 15 minut czy uda się w dniu dzisiejszym otrzymać przesyłkę, Po 15 minuta autobot poinformował mnie, że połączenie z konsultantem o tej porze jest już niemożliwe.