Opinia użytkownika: Klient_Ek9m
Dotycząca firmy: Bike Atelier
Treść opinii: Znalazłem i zakupiłem 29.03.2021r. w bardzo dobrej cenie rower Merida w www.bikeatelier.pl. Wcześniej była rozmowa ze sklepem w Dąbrowie skąd przyszła informacja, że rower nie jest uszkodzony. 31.03.2021r – „Zamówienie jest w drodze do wybranego punktu: Sklep w Bełchatowie.”. 15.04.2021r. – Po mailu i telefonach w końcu udaje mi się nawiązać kontakt i dostaję maila podobno wysłanego już 9.04.2021r (chyba Pocztą Polską): „ze względu na brak możliwości zrealizowania zamówienia przesyłamy propozycje, które możemy zaoferować w tej sytuacji: …” „Rowery mogą ulec rabatowaniu ze względu na tą sytuację aczkolwiek prosimy o informację dotyczącą, którego modelu, wtedy będziemy mogli podać ostateczną cenę. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jest oczywiście także możliwy natychmiastowy zwrot środków”. Chciałem zakończyć ten temat, zwłaszcza, że po tak dużym opóźnieniu potrzebowałem roweru na już i wybrałem jeden z dwóch zaproponowanych modeli i otrzymałem wiadomość: „niestety nie dostaliśmy zgody na rabat ze względu na słabą dostępność tego modelu, więc cena pozostaje.” – brak słów. Jedyne plusy to miła pani konsultantka z infolinii oraz bezproblemowy zwrot pieniędzy. Jak ktoś chce kupić rower Merida w www.bikeatelier.pl to po zakupie i mailach, że rower jest już w drodze nie oznacza, że go dostanie. Może się okazać, że będziecie naciągani na inny, droższy. Okłamywano mnie, że rower był uszkodzony dlatego go nie wysłano, a był on już po prostu „obiecany” komuś innemu. Osobiście bałbym się kupić u nich droższy rower, zwłaszcza sklepie internetowym.