Opinia użytkownika: Klient_h07k
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Smyk. Stacjonarnie może ok ale na pewno nie online. Niestety to już kolejne rozczarowanie zakupami. Zamówiłam buty dla dziecka a otrzymałam klocki. Po zgłoszeniu reklamacji pani obsługująca zgłoszenie prosiła mnie o wysłanie kodu tego, co zamówiłam (mimo że miała nr zamówienia) Mam wrażenie, że wysyłają to, co mają pod ręką- taki oto panuje tam bałagan. Tuż po zgłoszeniu reklamacji byłam zapewniana o jak najszybszym rozwiązaniu problemu jednak nic bardziej mylnego. Po ponowym kontakcie po dwóch dniach odpowiedź była już taka, że mają 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Po żądaniu zwrotu pieniędzy zupełny brak kontaktu. Na infolinię dodzwonić się trudniej niż do samego papieża. Poziom tego sklepu to dno i wodorosty. Przestrzegam przed zakupami- chyba, że ktoś lubi dostawać takie niezbyt miłe "niespodzianki". Chcesz mieć pewność swojego zamówienia, to nie korzystaj ze sklepu Smyk.