Opinia użytkownika: Klient_z8hZ
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Witam. Próbuję od 3 dni zareklamować telefon kupiony w sklepie stacjonarnym w Kielcach. Sklep w którym kupiłem telefon nie przyjmuję reklamowanego towaru, ale oczywiście towar kupiony internetowo wydaję. Sklep jest czynny, nowy towar można odebrać w nim ale już nie da się zareklamować uszkodzonego sprzętu. Zadzwoniłem na infolinię, żeby tam zgłosić reklamację. Pani przyjęła moje zgłoszenie reklamacji gwarancyjnej z możliwością oddania sprzętu w sklepie stacjonarnym. Wszystko spoko tylko nie poinformowała mnie, że najbliższy sklep stacjonarny w którym mogę oddać sprzęt znajduję się w Starachowicach 60 km od miejsca mojego zamieszkania. Na drugi dzień dzwonię znów, żeby po raz kolejny zgłosić reklamację tym razem chciałem wysłać sprzęt wadliwy kurierem. Pani mówi, że trzeba anulować wczorajsze zgłoszenie i poczekać do jutra żeby znów móc zareklamować towar z możliwością wysyłki. Paranoja!! Kupuję się fajnie w tym sklepie, miła obsługa, wszystko ładnie pięknie ale nie daj Bożę jak coś się stanie z zakupionym towarem i trzeba będzie go reklamować. Ostatni raz zrobiłem zakupy w RTV EURO AGD i przestrzegam wszystkich przed tym sklepem. Zdecydowanie nie polecam!!