Opinia użytkownika: Klient_D8X2
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: To było moje ostatnie zamówienie oraz ostatnie nadanie w poczcie polskiej. Wysyłałam klientce paletkę cieni - wiadomo, bardzo delikatny produkt. Zapakowałam ją w mnóstwo folii bąbelkowej, na koniec włożyłam w kopertę bąbelkową i okleiłam porządnie taśmą (mało ekologicznie, ale cóż...). Dzisiaj klientka odebrała paletkę w koszmarnym stanie. Cień całkowicie rozwalony, ubrudził resztę palety. Ja, wraz z klientką, jesteśmy zawiedzione. Klientka stwierdziła, że paletka była dobrze zapakowana. Może czas zacząć podchodzić szacunkiem do swojej pracy? Takie bezczeszczenie paczek to jakieś nieporozumienie. Pomijając już bardzo długi czas akceptacji nadania oraz długi czas wysyłki. Sytuacja nr 2: Zamawiałam kosmetyki przez internet. Powiadomienie ze strony drogerii o tym, że paczka jest już na miejscu przyszło w piątek z samego rana. A uwaga: powiadomienie z poczty, że paczka jest już do odbioru przyszło o godzinie 19:15!!!! Kiedy placówka jest już zamknięta. Tym sposobem musiałam czekać do poniedziałku na odbiór. Obie sytuacje, zwłaszcza pierwsza całkowicie zniechęciły mnie do korzystania z usług poczty polskiej. W żadnej konkurencji nie spotkałam się z takim brakiem poszanowania do produktu a także do klienta. Mam nauczkę na przyszłość - zapłacić więcej a skorzystać z usług rzetelnych firm. Zdecydowanie odradzam wybór poczty polskiej.