Opinia użytkownika: Klient_0auM
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Bezczelność i brak kultury. Ja rozumiem jest wskazanie żeby nosić maseczki, ale są wyjątki że pewne osoby nie mogą ich zakładać. W dniu wczorajszym tj. 07.04 2021r. zostałam niebosłużona za brak maseczki mimo ze od lat choruje i nie moge jej nosic od poczatku pandemii. Niestety do kierowniczki tego sklepu to nie docierało(mówiłam że mam zaświadczenie).Watpie by miała wykształcenie medyczne i wiedziała co zrobić w razie mojego niedotlenienia lub ataku paniki(co juz mi sie zdarzało). Robie zakupy w tym sklepie od lat ale moja noga nigdy więcej tam nie postanie. Pandemia kiedyś się skończy a niesmak do tego sklepu pozostanie. Jeśli tak jak mówiła to decyzja odgórna że nie mają obsługiwać klientów bez maseczki to podziwiam że sklep stać na taki ruch. Dodam jeszcze że połowa personelu od roku maseczki nosi pod nosem a rękawiczek nie nosi nikt(a wczoraj tego tez ode mnie wymagano). Poza tym brak kultury empati i emanującej z tej kobiety nienawiści do klienta był porażający. Są różne sytuacje i osoba odpowiedzialna za sklep powinna to rozumieć. Radziła bym podjąć z pracownikami taką rozmowe bo takich klientów jak ja jest na pewno więcej i oni także nie wrócą.