Opinia użytkownika: Klient_vOQw
Dotycząca firmy: Antolak
Treść opinii: Byłem wiernym klientem a nawet fanem Antolaka od ponad 10 lat. Co roku kupowałem sernik krakowski, który był przepyszny. Robiłem dla sklepu reklamę, częstując we święta moich gości i zachwalając Antolaka. W tym roku po zakupie sernika przed świętami okazało się, że jest bardzo niesmaczny i kiepskiej jakości. Zadzwoniłem do sklepu i zapytałem cukiernika czy została zmieniona receptura wypieku ciasta. Pan cukiernik powiedział, że mieli chwilowy problem, gdyż w mleczarni nie było dobrego sera. Zaproponował, że mogę oddać towar i zwrócą mi pieniądze. Po przyjeździe do sklepu okazało się, że cukiernik" zniknął", pani która przedstawiła się jako właściciel zaprzeczyła wszystkiemu, zrobiła piekielną awanturę i powiedziała, że pieniędzy nie zwróci. Z trudem udało mi się odzyskać pieniądze. Dowiedziałem się, że takich klientów nie potrzebują, nie padło ani jedno słowo przepraszam, nie mówiąc o naprawieniu szkody. Okazało się, że mój czas, koszty ponownego dojazdu do sklepu nie liczą się. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu ze względu na przerażający poziom kultury obsługi klienta oraz pogarszającą się jakość produktów.