Opinia użytkownika: Klient_SkM7
Dotycząca firmy: DUKA
Treść opinii: Jeżeli zależy Państwu na rozbitych talerzach w niebotycznie dużych kartonach to polecam sklep DUKA! Zamówiłam 4 talerze, kubki, tekstylia domowe oraz drobne akcesoria. Na przesyłkę czekałam ponad dwa tygodnie, mimo iż zamówienie nie było złożone w okresie świątecznym. Nie wiem kto zawinił, czy była to kwestia nieumiejętnego pakowania towarów czy naczynia uległy zniszczeniu w transporcie do paczkomatu InPost. Sam karton był zbyt duży do zawartości, może to było przyczyną uszkodzenia? Nie wiem…Uznałam, że takie rzeczy się zdarzają i nie zniechęcając się kontaktowałam się ze sklepem prosząc o rozpatrzenie reklamacji i zwrot pieniędzy lub nowe artykuły. Niestety, ze strony sklepu pojawia się głucha cisza, telefonicznie jestem odsyłana do kolejnych osób wymyślających coraz to nowe wymówki, by mnie spławić. Nie dosyć, że czekamy tyle na paczkę, dostajemy zniszczone produkty (które wcale nie są tanie), to jeszcze jesteśmy ignorowani dochodząc swoich konsumenckich racji. Bardzo się zawiodłam na DUKA…Na plus, mają naprawdę ciekawe wzory produktów, choć ceny są moim zdaniem przesadzone. O ile kupujemy rzeczy stacjonarnie, wszystko jest w porządku, ale obsługa online to istna porażka…