Opinia użytkownika: Klient_NCRH
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Całe szczęście, że coraz rzadziej przychodzi mi korzystać z usług pocztowych oferowanych przez Pocztę Polską. Tutaj, obok podwyżek i tak drogich usług, nie widzę żadnych zmian na lepsze. W bielskiej placówce Poczty Polskiej w galerii Sfera jest tylko jedno okienko, a to sprawia, że zawsze stoi tu kolejka. Obsługa jest bardzo powolna, wręcz ślamazarna. Raz po raz ktoś z klientów nie wytrzymuje, bo nawet przysłowiowa sprzedaż jednego znaczka, może trwać tu w nieskończoność. Pani z obsługi jest za to mistrzem zamykania punktu na przerwę, co dokonuje się często już 10 minut przed wyznaczonym czasem. Jeśli tylko mam okazję, to unikam placówek Poczty Polskiej, bo niestety, od lat tutaj nic się nie zmienia, co miałoby poprawić jakość obsługi i zadowolenie klienta.