Opinia użytkownika: Klient_NCRH
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Postanowiłem skorzystać z promocyjnej oferty konta bankowego dla nowych klientów banku Credit Agricole. Informację znalazłem w internecie, wypełniłem formularz kontaktowy, a już następnego dnia rano otrzymałem potwierdzenie mailowe, a po godzinie był kontakt ze strony banku. Dysponując czasem, zgodziłem się na wizytę w placówce, by dopełnić formalności. Umówiony na konkretną godzinę, od razu zostałem przyjęty w osobnym pomieszczeniu przez panią doradczynię. Zaproponowano mi kawę, herbatę, czekoladę, ale odmówiłem, by skupić się na przedstawianej ofercie. Rozmowa z doradczynią była bardzo rzeczowa. Pani zwracała się do mnie używając zwrotów grzecznościowych, z użyciem mojego imienia. To, o czym mówiła, prezentowała na czytelnej ulotce. Gdy potwierdziłem zainteresowanie kontem, została przygotowana umowa oraz bardzo szczegółowo przedstawiono mi warunki promocji, które wydają się bardzo atrakcyjnie. Po podpisaniu umowy, komplet dokumentów został zapakowany w firmową teczkę, a dodatkowo - w ramach prezentu świątecznego - otrzymałem metalowy termos. Moja pierwsza wizyta w banku przebiegła bardzo sympatycznie, z zachowaniem warunków sanitarnych i dystansu. Do domu wróciłem szczerze zadowolony. Chcę raz jeszcze podkreślić wysoką,, profesjonalną jakość obsługi klienta, tak w czasie rozmowy telefonicznej, jak i w placówce bankowej.