Opinia użytkownika: Mikołajek
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Mało kto lubi jak traktują go jak barana do strzeżenia, a w moim odczuciu tak właśnie zostałem potraktowany przez Canal plus. Zaczęło się od tego, że po naprawdę wielu latach bycia klientem Canal+ pomyślałem, że zmienię pakiet na niższy, zmniejszę rachunki, zrezygnuję z niepotrzebnych kanałów, itp. Okazało się że owszem możesz zmienić pakiet na niższy, ale i tak do końca okresu umowy musisz płacić tyle co do tej pory. Bez sensu, czyli pozostaje czekać do zakończenia umowy. Więc w dniu zakończenia umowy udałem się do punktu obsługi, a tam niespodzianka: to nic że umowa się dzisiaj kończy, trzeba ją było wypowiedzieć na miesiąc wcześniej, ponieważ w przeciwnym razie przedłuża się automatycznie na czas nieokreślony. Oczywiście nikt Ci o tym wcześniej nie przypomni. Zapomnij o troskliwych opiekunach klienta, zamiast nich są agresywni sprzedawcy nastawieni na sprzedaż, zysk, wyniki i krew. Zasypią Cię masą telefonów, maili i SMS-ów, ale nie dowiesz się z nich niczego, co zbliżyłoby Cię do Twojego celu czyli zmniejszenia pakietu. Czyli nie dla psa kiełbasa, lepsze pakiety są tylko dla NOWYCH klientów. Dlatego jeśli nie chcesz być frajerem, który dopłaca za swoją lojalność i niewiedzę, musisz w odpowiednim momencie wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji. Ewentualnie podpisać nową umowę, a najlepiej jeśli zrobi to ktoś inny np. żona, bo Ty jako lojalny klient jesteś wart dużo mniej. Po co komu to całe zamieszanie, mnożenie formalności i niepotrzebna wymiana działającego dekodera? To się nie mieści w moim pojęciu biznesowej logiki. Nie mogę zrozumieć, dlaczego Canal+ tak źle traktuje swoich wieloletnich klientów?