Opinia użytkownika: Klient_XJkd
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Kurier po prostu nie może dostarczyć paczek do otwartej firmy..... Jadą 2 paczki - odbiorca firmę z bezpośrednia obsługa klienta pn-pt 8-16. kurier ponoć 2x próbował dostarczyć. W dniu drugiego domniemanego dostarczenia przed godz. 15 dzwonię do kuriera gdzie jest. Okazuje się , ze to nie jego teren i nie mógł sie dodzwonić i w ogóle nie zajechał. Dzwonię na infolinię. raz zdenerwowany, potem drugi raz ustalamy z obsługa, że zawróci paczki z oddziału Białystok z powrotem do naszej firmy - były już skierowane jako zwrot nadawcy. W systemie oczywiście były 2 próby dostawy do otwartej firmy.... Jest piątek. Poniedziałek sprawdzam - paczki jadą do nadawców a nie do nas. Razem na rozmowach z Inpost spędziłem 39 minut. Efekt: 1 dostawca zwrócił mi pieniądze - i zamówiłem na allegro u innego z opcją innego kurier (tzn inny przewoźnik). Drugi dostawca nadaje mi drugi raz paczkę i dopłacam 10,95 za drugiego kuriera z innej firmy. Na życzenie Inpost mogę przesłać biling rozmów i fakturę za dodatkowy koszt transportu oraz dokumenty związane ze zmiana sprzedawcy z powodu braku innej opcji dostawy niż INPOST.