Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_klnE

Dotycząca firmy: Hebe

Treść opinii: Korzystam z zakupów online w Hebe. Wszystko przebiegało wzorowo do czasu ostatniego zamówienia. Otrzymałam puste opakowanie po kremie za ponad 300 zł. Ktoś sobie zawartość przelał(opakowanie z pompką) albo dał swoje zurzyte opakowanie, śladów ewentualnego wylania produktu brak, paczka nie była otwierana więc wszystko musiało się zadziać przy pakowaniu. Paczka była pakowana w magazynie koło Błonia. Zauważyłam również, że w każdej paczce, a zamawiam ich sporo, dostawałam jakiś gratis-próbkę, maseczkę itp a w paczkach z Błonia gratisu nigdy nie było a na koniec opisana powyżej niemiła niespodzianka. 14 dni od złożenia reklamacji mija w najbliższy czwartek, czytając opinie przeraża mnie jej wynik :(