Opinia użytkownika: Klient_Dros
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: W dniu 9.03.2021 r. zamówiłam online meble kuchenne i od razu zapłaciłam. Potwierdzono przyjęcie zamówienia, wskazując termin realizacji na 23.03.2021 r. W dniu 22.03.2021 r. upewniłam się na infolinii co do terminu dostawy – powiedziano mi, że 23 marca meble trafią do salonu w Legnicy i po ich sprawdzeniu ktoś zadzwoni ws. umówienia terminu dostawy. Po takiej informacji oddałam już moje „stare” meble ludziom potrzebującym… i zaczęło się - ze strony BRW cisza. Na moje 2 maile nikt nie raczył odpowiedzieć, na infolinii wciąż mówili, że „problem przekazali do hurtowni”, przepraszają i na tym koniec. Nikt nie potrafił określić terminu realizacji zamówienia. Dopiero dziś (27.03.2021) dostałam od BRW SMS-a, że meble dostanę po 7 kwietnia 2021 r. !!!. Ale którego dnia konkretnie, to już nie podali. A więc dzięki BRW święta spędzę bez mebli kuchennych (wszystkie sprzęty itp. w pudłach) !!! Gdybym wiedziała, że BRW nie wywiązuje się z ustalonego przez siebie terminu – nigdy nie zdecydowałabym się na kupno mebli w tej firmie. Podobnie, jak inni – odradzam zakupy w tej firmie.