Opinia użytkownika: Klient_kgFc
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Witam, dzisiaj odbyłam spotkanie w w/w Banku. Zainteresowana byłam otwarciem konta osobistego. Pracownik (kobieta) doskonale się mną zaopiekował. Doskonale zbadała moje potrzeby, dowiedziała się czego oczekuję od nowego konta i Banku. Po analizie moich potrzeb przeszła do prezentacji wybranego konta Dla Ciebie. Zrobiła to w bardzo przejrzysty i zrozumiały sposób. Czułam się w centrum uwagi, widziałam, że Doradca poświęcił mi swój czas. Wszystkie informacje zostały przekazane w zrozumiały i jasny sposób. Na końcu doradca chciał sfinalizować spotkanie lecz postanowiłam się zastanowić i odezwać po kilku dniach. Otrzymałam wizytówkę oraz zostałam poinformowana o godzinach otwarcia placówki. Z czystym sumieniem poleciłabym wizytę w tym oddziale i u tego doradcy rodzinie i znajomym. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)