Opinia użytkownika: Klient_ekki
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Poirytowany ich indolencją wklejam co im napisałęm: Dzień dobry, zamówiliśmy dla starszej, samotnej cioci pralkę. Tego samego dnia dokonałem zapłaty w celu przyspieszenia dostawy. Termin dostawy Wasza konsultantka ustaliła na 22.03.2021 r. Niestety transportu nie było. Złożyłem reklamację.. Nastepnego i kolejnego dnia zadzwoniłem do Państwa, konsultant Wasz, który otrzymał z logistyki informację zapewnił mnie, że dostawa bedzie już na pewno 25.03.2021 r. Niestety, pralka nie dojechała! Dzwoniłem do Was jeszcze wczoraj ok. godz. 20, ale pracownik przeprosił mnie w imieniu firmy i nie mógł połącyc sie z działem transportu, aby wyjaśnić sprawę. Jeśli jest u Was ktoś kompetentny i rzeczowy to poproszę o telefon