Opinia użytkownika: Klient_pspy
Dotycząca firmy: Intimissimi
Treść opinii: Stanowczo odradzam zakupy on-line Intimissimi. Jak wiele poprzednich komentarzy i opini - znalazłem się w podobnej sytuacji, zamowilem produkty on-line, zrobiłem przelew i czekałem na wysyłkę. Wg Intimissimi, obsłużenie zamówienia to 10 dni. Paczkę otrzymałem dopiero po 12 dniach od zamówienia, dodatkowo nie zostały dostarczone wszystkie produkty - w emailu potwierdzającym wysyłkę dostałem informację że 1 produktu zabrakło na stanie (a w momencie składania zamówienia wszystkie produkty były dostępne - to jest porażka, jak nie umieją w odpowiedni sposób zadbać o faktyczny stan towaru i obsługę składania zamówienia). Dodatkowo we wczesniej wspomnianym emailu od Intimissimi była informacja ze zwrócą pieniądze w przeciągu 14 dni. Oczywiście po 14 dniach ani pieniędzy ani żadnego kontaktu. Na infolinię nie można się dodzwonić bo w połowie automatu przerywa połączenie. Zostaje wiadomść email i chat. Na chacie Pani poinformowala mnie że sprawe przekazuje do działu rozliczen i wiadomo przepraszaja i bla bla bla. Po tygodniu znowu kontaktuje sie z Panią poprzez chat Intimissimi - i ta sama sytuacja, i tak z 3 razy. Po 2giej rozmowie zacząłem wysyłać emaile - na które dostawałem odpowiedź po 2 tyg. Ostatecznie po ponad miesiącu od zamówienia poinformowałem że jeśli nie otrzymam zwrotu to skontaktuję się z rzecznik praw konsumenta (w tym samym czasie pisalem z Panią na czacie i wysylalem emaila z podobnym tekstem) - i wtedy po 1,5 tygodnia otrzymalem zwrot. Kompletna kompromitacja Intimissimi on-line. Tylko zakupy stacjonarne.