Opinia użytkownika: Klient_O7G2
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: 11.03.2021r. kupiłam w EURO w G.H. ARKADIA w Warszawie pralkę (a dokładnie dopłaciłam różnicę w cenie pomiędzy starą-popsutą pralką a nową, bo było to w ramach wymiany sprzętu zgodnie z warunkami ubezpieczenia). Dodatkowo zakupiłam ubezpieczenie do pralki. Termin dostawy na terenie Warszawy ustaliłam na wt.16.03.2021, g.10-20. 16.03.2021 po 10 zadzwonił dostawca i powiedział, że nie przywiezie pralki, bo sklep do transportu wydał zmywarkę, a nie pralkę i zasugerował interwencję w sklepie. Niestety od 15.03.2021r. sklep jest zamknięty, bo pandemia. Na infolinii po długich rozmowach i korespondencji z Centrum Logistyki ustalono ponowną dostawę na czw.18.03.2021. Dodam, że wysłano również maila do kierownika sklepu, żeby się ze mną skontaktował - bez odzewu. Zgodnie z moim żądaniem miało być w g.9-11. W czwartek sytuacja się powtórzyła - telefon od dostawcy, nadal na magazynie jest zmywarka zamiast pralki. W czwartek ponowne zgłoszenie na infolinię - bez żadnych konkretów - mam czekać. Tym razem złożyłam też reklamacje u ubezpieczycieli, że EURO nie chce mi dostarczyć sprzętu (u starego, który miał opłacić część pralki w ramach likwidacji szkody i nowego, że nie mogę korzystać ze sprzętu, bo go nie mam, a co za tym idzie nie korzystam z opłaconego już ubezpieczenia). Obaj ubezpieczyciele złożyli ze swojej strony zgłoszenia do EURO i poinformowali mnie, że nie mogę anulować transakcji - muszą czekać na odpowiedź z Centrali EURO. W piątek 19.03.2021r. złożyłam kolejną reklamację za pośrednictwem sklepu internetowego - zażądałam pilnej dostawy w zawężeniu czasowym do 2h w dogodnym dla mnie dniu, upustu na pralkę i zwrotu kosztów wniesienia, a przede wszystkim kontaktu ze sklepu w celu ustalenia co dalej. EFEKT: W pon. 22.03.2021 otrzymałam mailową odpowiedź na reklamację, że dostawa planowana jest na 01.04.2021r!!!!!!! CZYLI PO 21 DNIACH OD OPŁACENIA ZAMÓWIENIA I W 16 DNIU PO PLANOWANYM TERMINIE DOSTAWY. Co więcej, w mailu nie podano żadnych godzin dostawy (czyli według EURO powinnam czekać 24h, bo tyle ma doba) i kompletne ZERO odniesienia się do moich żądań rekompensaty. SZANOWNI PAŃSTWO DOBRZE PRZEMYŚLCIE ZAKUPY W EURO - SZCZEGÓLNIE W CZASIE PANDEMII, BO WIDAĆ NA MOIM PRZYKŁADZIE ZAPŁACENIE ZA SPRZĘT NIE GWARANTUJE WAM, ŻE GO DOSTANIECIE. A BIORĄC POD UWAGĘ, ŻE W CZASIE NASILENIA PANDEMII I KOLEJNYCH RESTRYKCJI, JEST SZANSA, ŻE POZAMYKAJĄ KOLEJNE OBIEKTY - MAGAZYNY I NIE WIADOMO CO JESZCZE, TO NA SWÓJ SPRZĘT PRZYJDZIE WAM CZEKAĆ DO KOŃCA PANDEMII.... Póki co dla mnie to ZŁODZIEJSTWO. Mają pieniądze, które zapłaciłam za sprzęt oraz sam sprzęt i nie pilno im dostarczyć go właścicielowi. Pralka to produkcja seryjna, gdzie mnóstwo tych egzemplarzy stoi na magazynie, a nie jakieś artystyczne rękodzieło, na które trzeba czekać.... Nie jestem w stanie zrozumieć postępowania firmy i stanowczo WSZYSTKICH ZACHĘCAM DO UNIKANIA SKLEPÓW EURO.