Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_EwN6

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Przez wiele lat byłem klientem firmy Vectra. Byłem zadowolony z jakości dostarczanych mi usług oraz kontaktu z firmą. Zapewne było tak, ponieważ nie musiałem się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta. W zeszłym roku (2020) niestety firmie zdarzyły się kilkakrotnie mniejsze lub większe awarie. Wtedy właśnie zacząłem zmieniać zdanie o firmie. Biuro Obsługi Klienta i infolinie są najsłabszym ogniwem firmy. Dodzwonienie się na infolinie jest trudne, konsultanci nie są zorientowani w pracach naprawczych , a serwisanci sami decydują czy mają przyjść na wcześniej umówioną wizytę, czy olać bez poinformowania klienta. Biuro Obsługi ma również wielki problem w przyznaniu się do błędu i napisaniu prostego "nasza wina, przepraszamy". Rozstanie z firmą nie należy również do przyjemnych. Z powodów losowych spóźniłem się o jeden dzień z oddaniem sprzętu i...bez żadnego sentymentu obciążono mnie karą. Nie mam o to pretensji: mój błąd, a za błędy się płaci. Po otrzymaniu noty obciążeniowej zaczęły się kolejne "przygody" z BOK. Mimo, że do wpłaty kary zostały dwa tygodnie, co trzeci dzień dostawałem sms i e-maila, abym o tym nie zapomniał. Będę pamiętał. Dotychczas miałem pewien żal do dotychczasowego usługodawcy, ale pozostawałem neutralny wobec niego. Teraz gdy ktoś mnie pyta o Vectrę, sugeruję trzymanie się możliwie daleko od tej firmy. (Cz. Kulesza)