Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_W5gB

Dotycząca firmy: Black Red White

Treść opinii: Zamówiliśmy stół oraz krzesła 7 stycznia. Potrzebowaliśmy ich na początek marca zatem termin realizacji nie wydawał się wyzwaniem. Termin realizacji przypadał na 25.02. Kiedy mąż przyjechał do sklepu poinformowano go że termin realizacji się przesunął, na połowę maja. MOŻE! Zastanawiam się czy gdyby mąż się nie pojawił sam to czy ktoś by nas o tym poinformował?! Nikt nie zamierzał zadzwonić ponieważ ponoć status zamówienia pracownicy mogą sprawdzić dopiero kiedy klient poda im nr faktury a oni sami nie mają wglądu!!! Nasz stół był na stanie magazynowym w BRW w Gdańsku ale możliwości transportu nie ma! Mieliśmy TYDZIEŃ aby "wytrzasnąć" skądś stół! Poprosiliśmy o zwrot pieniędzy i pojechaliśmy na biegu kupować ten sam stół z wystawy w innym mieście blisko 600 zł droższy niż w momencie zamówienia ponieważ ani w internecie ani stacjonarnie stół ten nie był dostępny w poprzedniej cenie!!! Kiedy napisałam do działu reklamacji otrzymałam informację że gdybym nie zerwała umowy i grzecznie czekała na zamówiony stół do maja (bez gwarancji że na 100% dotrze) to przysługiwało by mi prawo do odsetek za każdy dodatkowy dzień oczekiwania. Pani "specjalista do spraw reklamacji" powinna zostawić sobie jedynie tytuł "do spraw reklamacji". Cała sytuacja jest oburzająca i choćbym nie miała innego wyjścia nigdy już nic nie kupię w BRW.