Opinia użytkownika: Klient_PYSO
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: 12.03. kupiłam Szkło hartowane PREMIUMGLASS do Samsung Galaxy M11 płacąc za dostawę w weekend Inpost, łącznie 42,97 zł. Przesyłkę dostarczono na drugi dzień w bąbelkowej kopercie, bez dodatkowych zabezpieczeń. Szkiełko było popękane. Złożyłam reklamację. W odpowiedzi, przeproszono mnie i w ramach rekompensaty, zaproponowano kod rabatowy o wartości 40 zł, informując że jest ważny przez 12 miesięcy. Nie chciałam się dochodzić o stratne 2,97 zł, więc wyraziłam zgodę jednocześnie pytając, kiedy zostanie zrealizowana opłacona przeze mnie usługa. Odpowiedzi nie otrzymałam, przysłano mi za to kod ważny 6 miesięcy. Uznałam, że kupię jeszcze raz szkło, ale po wpisaniu kodu okazało się, ze mam jeszcze dopłacić 8 zł. Mediaexpert nie wywiązało się z obowiązku wykonania usługi, za którą zapłaciłam i próbowało wyłudzić dodatkowe pieniądze. Jeśli firma nie jest w stanie pokryć strat wysokości 42,97 zł, które zaistniały z jej winy, z powodu jej niedbalstwa, to zdecydowanie należy unikać takich sprzedawców.