Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Obsługa klienta jest tak żenująca, że aż brakuje mi słów, żeby to opisać. Pytasz się grzecznie o coś - Pan z oburzeniem odpowiada, albo odpyskowuje, traktując klienta jak niechcianego gościa. Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak nieprzyjemnym traktowaniem w sklepie. Menagerowi, czy szefowi tego oddziału Castoramy, polecam wysłać pracowników na szkolenia z obsługi klienta, bo zniechęcają do robienia zakupów. Spotkaliśmy się nawet z sytuacją, że Pan, którego się zapytaliśmy o produkt, a następnie powiedzieliśmy, że nie o ten nam chodziło, wręcz na nas NASKOCZYŁ, ŻE PRZECIEŻ ON WIE LEPIEJ O CO NAM CHODZI. Ludzie, ogarnijcie waszych pracowników, bo jest tyle konkurencyjnych sklepów, z milszą obsługą, że wiadomo, co wybierzemy. A wam drodzy przyszli klienci radzę - omijajcie ten sklep szerokim łukiem, chyba że chcecie się poczuć poniżeni, to wtedy polecam.