Opinia użytkownika: Klient_KxF0
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Wczoraj dostałem maila z powiadomieniem o wysłanej przesyłce i numerem i imieniem kuriera, dzwonię do kuriera, żeby ustalić odbiór, a nr jest niedostępny, wysłałem SMS-a, ten do dzisiaj nie odebrany, więc też nie odpisał. Przesyłki nie mogłem odebrać, więc przesunięto odbiór na dzisiaj (1 dzień później), dostałem takie samo powiadomienie, tylko inny kurier, a numeru do niego brak. Brak też godzin, w jakich kurier ma się z łaski swojej pojawić - i weź tu teraz czekaj cały dzień od rana do może nawet wieczora - kto wie, kiedy się zjawi, ani wyjść do sklepu ani nic załatwić, bo ma być w tym dniu, tylko nie wiadomo, o której! Co za bezsens! Inne firmy spedycyjne podadzą jeszcze czasami godziny, że ma być od 12 do 16 np., to jeszcze można coś zaplanować, wyjść, coś załatwić, a tu nic! Czekaj jak na "Jaśnie Pana Królewicza!" Dzwonię więc na infolinię DPD - i co się dowiaduję?? Oni wiedzą tyle, co ja! Nie mają numeru do kuriera - "niestety"! Brak słów na takie usługi! Nigdy więcej, jeśli będzie możliwość wyboru, to żadnego DPD! Chyba że zmienią tą logistykę i zaczną wysyłać kurierów w konkretnym przedziale 2 - maks. 4 godzin!