Opinia użytkownika: Klient_wOd0
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: dot. Zamówienia odkurzacza pionowego, które złożyłam dnia 15 lutego 2021, po kilku dniach okazało się, że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane (zostało w systemie zamknięte) ponieważ sklep który miał mi wysłać sprzęt stwierdził, ze jest on uszkodzony i nie może zostać wysłany. Dnia 23 lutego 2021 po lakonicznej korespondencji z pracownikiem sklepu (mailowo) zostałam poinformowana, ze kolejne 3 do 7 dni maja na wysłanie odkurzacza więc mam czekać. Zamówienie dostało nowy numer, niestety już nie miałam kontroli gdzie jest moja wysyłka, ponieważ w systemie nie widniało 2 zamówienie z nowym numerem- Pani mailowo poinformowała mnie to co poniżej: ,Natomiast otrzymałam informacje ze sklepu stacjonarnego, że ze względu na uszkodzenie towaru nie ma możliwości wysłania zamówienia. Zlecenie ponownej wysyłki zostało skierowane do innego sklepu i zamówienie będzie realizowane pod nowym numerem 30023200” Szanuje salon we Wrocławiu, który był pierwszym punktem, który nie podjął się wysłania popsutego sprzętu. Bardzo nie pozdrawiam pracowników #salonRzeszów2, który z premedytacją wysłał wadliwy sprzęt. Drugiego lutego br dostałam zamówiony produkt, Niestety po otwarciu paczki oczywiście byłam świadoma że sprzęt może nosić ślady użytkowania jednak po pierwszym obejrzeniu głównego elementu odkurzacza zauważyłam uszkodzenie pęknięcie natomiast po podłączeniu do zasilania ukazał mi się komunikat błędu urządzenia(SE) co całkowicie uniemożliwia mi jakikolwiek dalszy krok w użytkowaniu. Natychmiast napisałam do Pani, która lakonicznie odpisywała mi wcześniej odnośnie wysyłki, niestety totalne olanie tematu i brak pomocy. Wielokrotnie później pisałam do mam zrobić w tej sytuacji, dostając informację, że nie mogę zwrócić sprzętu uszkodzonego jeśli nosi ślady użytkowania… serio chciałam wam oddać to w takim samym stanie w jakim od was dostałam(zachowując fragment żółtej karteczki samoprzylepnej na której pewnie widniał napis ,,popsute” czy coś w tym rodzaju) teraz od tygodnia łaskawie kontaktują się i chcą winę zwalić na #DPD. Powiem szczerze jest to pierwszy raz kiedy u Państwa dokonałam zakupu i było to na pewno mój ostatni raz. Tego samego dnia kiedy dostałam paczkę napisałam do Pani z którą korespondowałam odnośnie wysyłki że produkt jest popsuty, więc nie mogłam ja swoim użytkowaniem go posuć, nie miałam nawet takiej fizycznej możliwości. Philips radzę zająć się pośrednikiem, który bardzo kaleczy Wasze dobre imię. #philips #speedproaqua