Opinia użytkownika: mart
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jakiś czas temu zawarłem umowę na kredyt hipoteczny z mBank. Kiedy zdecydowałem się na spłacenie kredytu, w trakcie przygotowania dokumentów okazało się, że jest problem gdyż w Księdze Wieczystej w mojej nieruchomości widnieją dwa identyczne wpisy dotyczące hipoteki. Jeden dokonany przez ze mnie a drugi przez mBank (nie wiedzieć czemu). Uporządkowanie tego to gehenna. W pierwszej kolejności musiałem udowodnić tej instytucji, że to nie jest błąd klienta i sądu tylko banku. Teraz od ponad tygodnia próbuję uzyskać potwierdzenie, że po spłaceniu kredytu otrzymam zgodę na wykreślenie obu pozycji. Niestety kontakt z mBank to dramat, kilkadziesiąt telefonów, sms-ów, wizyt w placówce i nic... W kontaktach osobistych (w placówce) każdy potwierdza, że to tylko formalności i nie powinno być problemów z pozyskaniem potwierdzenia, ale nic nie potrafią zrobić. Każdy (konsultanci, menagement placówki itd.) zasłaniają się „centralą” ale nikt nie potrafi pomóc klientowi. To co dobrze wychodzi, to na pewno oferowanie produktów i zainteresowanie klientem, ale tylko do chwili kiedy klient nie zostanie związany jakąkolwiek umową. Później już klient się nie liczy. Skandal, nie polecam!!!