Opinia użytkownika: Klient_k8Ke
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W Cauflandzie zakupy robię praktycznie codziennie .Towar załoga myślę że bez zarzutu .To czego nie mogę zrozumieć to "procedura " na stoisku mięsnym . Wieczne kolejki które mnie ale i wielu innych klientów denerwuje wynikają przede wszystkim logistyki obsługi. Stoisko to składa się jak gdyby z trzech częsci tak od prawej sery dalej ryba wędliny mięso drób. Szkopuł polega na tym że jak już odstoję swoje kupując rybę ser czy wędlinę to do mięsa muszę ustawiać się po raz drugi w kolejce co wydłuża dwukrotnie czas obsłużenia klienta.Ponieważ wielokrotnie na mięsie są promocje to czas ten się wydłuża jeszcze bardziej.Na domiar tego nie ma żadnej informacji o tym że są różne kolejki w ciągu jednej lady .Logiki brak .Kilkakrotnie grzecznie pytalem o sens takiej obsługi ale Panie zawsze odpowiadają że to góra decyduje .Myślę że nie do końca .W dniu dzisiejszym zapytałem znów grzecznie chyba szefową stoiska o sens tak nielogicznych zasad to grzecznie usłyszałem że cowid i sanepid .A co pan sobie wyobraża że będę za każdym razem rękawiczki zmieniać ? W innych sklepach sprzedawca zakłada opakowanie woreczek na rekę bierze towar i pakuje. Chciałem sprawę zasygnalizować kierownikowi sklepu ale niestety nie udało mi się uzyskać informacji czy jest i gdzie jest. drugi problem tego stoiska to zasada że jak jest mniej klientów to obsługa jest natychmiast zredukowana od obsługi klienta i rozkładają towar kroją na krajalnicach a klient stoi bo musi chyba swoje odstać .Być może to forma działalności marketingowej firmy by zawsze dużo ludzi kręciło się przy stoisku a jesli tak to na pewno nie trafione.Wystarczy przejsc poza kasę do prywatnego stoiska mięsnego i zobaczyć że pomimo wyższych cen wyrobów klientów nie brakuje bo załoga usmiechnięta błyskawicznie obługuje. Przepraszam za zbyt długie wynurzenia ale chodząc codziennie do sklepu widzę ten sam mankament. Pozdrawiam