Opinia użytkownika: Klient_CXH3
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Obsługa klienta i sposób realizacji płatności w sklepie internetowym to istna komedia. Po złożeniu zamówienia, na ostatnim kroku, przy próbie finalizacji płatności, wyświetlany był komunikat błędu o braku możliwości wczytania strony mediamarkt.pl . Kolejna próba zamówienia skończyła się tak samo. I tu zaczyna się tragikomedia. Po kontakcie z infolinią wysyłane mi są kolejne linki do zapłaty z których nie można skorzystać, sami pracownicy potwierdzają fakt, że u nich również nie ma możliwości skorzystania z linku do płatności. Po czym dostaje informację, że sprawa zostaje skierowana do specjalnego działu i mam czekać na odpowiedź. W między czasie ceny się zmieniają, a promocje przestają obowiązywać. Ze strony obsługi klienta brak jakiegokolwiek kontaktu, a na moje prośby o postęp w sprawie, dostaję tylko informację, że "specjalny dział został ponaglony". Sytuacja powtarza się przez 3 tygodnie, po czym dostaję informację, że zamówienie nie może być zrealizowane i mam złożyć nowe. Na moją uwagę, że ceny znacznie się zmieniły dostałem odpowiedź że sklep media markt nie ma wpływu na zmianę cen :D Generalnie, nie polecam nikomu, lepiej skorzystać z bogatej konkurencji, niż marnować czas i nerwy na sklep, który klienta ma w głębokim poważaniu i strach myśleć jak pomocny będzie przy poważniejszych problemach.