Opinia użytkownika: Klient_aIcL
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Po wielu przeczytanych komentarzach widzę, iż sprzedawanie towaru którego nie posiadają to stała praktyka sklepu Euro RTV AGD. Dotknęło to niestety i mnie. 14.01 zamówiłam sprzęty do nowego mieszkania, korzystając z promocji ostatnia sztuka za 1 zł. Przed zamówieniem skontaktowałam się z infolinia, aby potwierdzić dostępność piekarnika - otrzymałam informacje: jest dostępny, można zamawiać. Po opłaceniu zamówienia okazało się ze jednak trzeba czekać 2 tygodnie na dostawę od producenta - Ok, było to dla mnie do zaakceptowania. W międzyczasie stolarz upomniał się o sprzęty, potrzebował wymiarów do zabudowy. W związku z opóźnieniami przygotował je na podstawie rysunków technicznych i dalej czekaliśmy na dostawę. 2 tygodnie minęły a Ze strony sklepu nie pojawiały się żadne informacje, po wielu moich telefonach otrzymałam informacje: nie wiemy kiedy będzie dostawa... finał sytuacji jest taki, ze sprzęty dotarły do mnie 25.02 czyli mocno po obiecanym terminie. W związku z tym stolarz obciążył mnie kosztami magazynowania przygotowanych mebli, a ja myślałam opłacić kolejny czynsz w wynajmowanym mieszkaniu. Na moja reklamację sklep zaproponował, uwaga, bon w wysokości 100 zł. Dodam tyko, ze nie jest to nawet 1% kwoty mojego zamówienia. Żenada i całkowity brak szacunku.