Opinia użytkownika: Klient_Duvy
Dotycząca firmy: Maxi ZOO
Treść opinii: Ostrzegam przed kupowaniem w sklepie internetowym. 3 miesiące temu zapłaciłam za towar. Pieniądze sklep otrzymał, ale zamówienie nie utworzyło się na moim profilu. Sklep po jakimś czasie zwrócił pieniądze i powiedział, żeby zamawiać za pobraniem, co akurat dla mnie jest bardzo niewygodne. Po trzech miesiącach znowu identyczna sytuacja. Sklep cały czas umożliwia płatność za pomocą przelewy24, a to nie działa, bo pieniądze się pobierają, a zamówienie się nie tworzy, Tak więc nie dostaję się towaru w zamian za zapłacone pieniądze tylko przez jakiś czas kredytuje się sklep który łaskawie być może zwróci te pieniądze. Z biurem obsługi korespondencja żadna, nie odpowiadają na maile. Nie wiem czy i kiedy zwrócą mi pieniądze, a potrzebne jest mi zrealizowanie zamówienia. Dodatkowo zamawiałam u nich obrożę w rozmiarze XL dwa razy przysłali mi rozmiar L, co przysporzyło mi tylko kłopotów z wypisywaniem do nich, nadawaniem z powrotem paczek itp Jeśli się da, to trzeba kupować w sklepach stacjonarnych, tam jest super miła obsługa.