Opinia użytkownika: Klient_fGRo
Dotycząca firmy: Sinsay
Treść opinii: Pierwszy i ostatni raz złożyłam zamówienie w tym sklepie. Zamówienie złożone 9.01, do tej pory nie otrzymałem ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Od stycznia piszę i dzwonię, zostałam poinformowana, że reklamacja została złożona u przewoźnika i jest 30 dni na rozpatrzenie. W lutym dostałam informację na infolinii, że dopiero 9.02 zostala złożona reklamacja. Dziś, dzwoniąc po 30 dniach, dowiedziałam się że reklamacja została złożona 22.02! Robią sobie ze mnie żarty na infolinii chyba. Tymczasem prawo mówi, że sklep ma obowiązek zwrotu środków w przypadku niedistarczenia towaru, niezależnie od swojej reklamacji złożonej do przewoźnika. Bardzo nie polecam tego sklepu. PS panie na infolinii są uprzejme, tylko po prostu zbywają klienta...