Opinia użytkownika: Amiir
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak bezmyślną machiną z jaką mam niestety do czynienia jako klient Canal+. Chodzi o nachalne nękanie telefonami, mniej więcej 2-3 razy w tygodniu „w celu przedłużenia umowy”. Już 6 miesięcy temu, kiedy zaczęły się te telefony dowiedziałem się od konsultanta Canal+, że przy wcześniejszym przedłużeniu umowy nie mogę przejść na niższy pakiet, a ja właśnie to chcę zrobić. W takim przypadku muszę czekać do zakończenia umowy. OK, wiec czekam. Ale za kilka dni znowu dzwoni do mnie Canal+ i wszystko zaczyna się od nowa. Kiedy pytam kolejnych konsultantów czy znają ustalenia z poprzednich rozmów okazuje się, że nic o nich nie wiedzą... koszmar! Ja tracę czas, oni tracą czas, a moja frustracja jako klienta rośnie. Jaki geniusz w Canal+ tak zorganizował pracę Waszej infolinii?