Opinia użytkownika: Klient_0ihb
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Jestem "adresatem" przesyłki PRIORYTETOWEJ (teoretycznie dostawa następnego dnia roboczego, o ile wysłana do 15.00). Wysyłka do mnie: 22.02.21. Dzisiaj jest 03.03.21. Przesyłki nie ma, informacji nie ma (okazuje się że listowe przesyłki priorytetowe nie są monitorowane w systemie - jest tylko fakt nadania i potem dostarczenia). Wczoraj, po moim mailu z pytaniem "co, gdzie, kiedy" otrzymałem odpowiedź, że termin dostarczenia to 1 dzień roboczy, a jeśli nie dostałem w ciągu 4 dni, mogę złożyć reklamację - ja lub nadawca. Przekazałem tę informację nadawcy - on z kole został poinformowany, że może złożyć reklamację po.....14 dniach. Bareja by tego nie wymyślił. Ustosunkowałem się do tej odpowiedzi, w sposób, którego cytować nie chcę z szacunku dla ewentualnych zapoznających się z moją opinią tutaj :-) Podsumowując - to już nie jest dno, to już nie jest "komuna", to nawet nie jest "4 metry mułu"...... Zamiast k.... m.... będę mówił poczta polska (pisownie nieprzypadkowa), to obraża bardziej. Pół gwiazdki to żart, ale inaczej system mnie nie przepuszcza - w przypadku tej pożal się Boże poczty dodajcie, proszę gwiazdki ujemne - duuuuuuużo, żeby realnie ocenić poziom "usługi" na tyle, na ile zasługuje. Niezależnie od tego ile będzie tych "-", będzie ich za mało.