Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: PO WEJSCIU DO BANKU OCZEKIWAŁAM TYLKO 3 MINUTY NA ROZMOWĘ Z DORADCĄ KLIENTA.W CZASIE OCZEKIWANIA ZAPROPONOWANO MI COŚ DO PICIA.DORADCA PO CHWILI PRZYSZEDŁ DO MNIE.PRZYWITAŁ SIĘ,PRZEDSTAWIŁ I ZAPROSIŁ DO STANOWISKA.MIAŁ WIDOCZNY IDENTYFIKATOR Z DANYMI... WYPYTAŁ DOKŁADNIE Z JAKĄ SPRAWA PRZYSZŁAM I JAKIE SA MOJE OCZEKIWANIA.NASTĘPNIE PRZEDSTAWIŁ MI KILKA OFERT DO WYBORU W MIĘDZYCZASIE ZADAJĄC MI JESZCZE PYTANIA.MÓWIŁ ZWIĘZLE A JEDNOCZEŚNIE WYCZERPUJĄCO.W ŻADEN SPOSÓB NIE CZUŁAM PRESJI Z JEGO STRONY NAMAWIAJĄCĄ MNIE DO TAKIEJ CZY TEŻ INNEJ OFERTY JAK TEŻ DO SZYBSZEGO Z MOJEJ STRONY ZDECYDOWANIA SIĘ NA JAKIŚ PRODUKT.NIE PODOBAŁY MI SIE JEDNAK ZADAWANE NA GŁOS,PRZY INNYCH KLIENTACH PYTANIA TYPU...IMIĘ,NAZWISKO,ADRES,NR.TELEFONU ITP.POZA TYM ŻADNYCH INNYCH ZASTRZEŻEŃ NIE MAM.W BANKU BYŁO CZYSTO,STANOWISKO PRACY DORADCY TEZ BYŁO SCHLUDNE.LEŻAŁY TAM TYLKO RZECZY POTRZEBNE DO PRACY.KOMPETENCJE DORADCY OCENIAM NA WYSOKIE.MIMO DOŚĆ MŁODEGO WIEKU POTRAFI BYĆ PRZEKONYWUJĄCY.TO CO MÓWI,NIE CZUJE SIĘ ŻE TO JEST WYUCZONĄ FORMUŁKĄ