Opinia użytkownika: Klient_8QfR
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Na plakacie obok płytek napisane, że realizacja zamówienia jest robiona w 3 dni. Po zamówieniu płytek powiedzieli, że trzeba czekać trzy tygodnie. Po trzech tygodniach telefon od pracownika, że u producenta płytek brak. Pojechalam po zwrot zaliczki, ale wcześniej poszłam sprawdzić czy można zamówić ''te niedostępne'' płytki jeszcze raz. O dziwo, było można. Powiedziałam pracownikowi o całej sytuacji, zwrócił zaliczkę i zaproponował, abym zamówiła płytki jeszcze raz, gdyż w systemie są dostępne. Zrobiłam to, zaliczka wpłacona, a po trzech tygodniach ta sama informacja - płytek na stanie brak. Czy trzeba czekać aż trzy tygodnie, żeby dowiedzieć się, że towaru nie ma, a tym samym opóźniać klientom budowę? A może sklep bierze zaliczki od klientów za towar, który nigdy się nie pojawi i przez okres tych kilku tygodni obraca naszymi pieniędzmi?