Opinia użytkownika: majorkd
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zakupy w tym "sklepie" to jedna wielka TRAGEDIA. 4 grudnia zakupiłem u nich czajnik bezprzewodowy, który przyszedł do mnie uszkodzony. 8 grudnia złożyłem reklamację i wyraźnie podałem adres odbioru przesyłki przez kuriera, inny niż mój adres domowy. Pomimo tego kurier został wysłany pod zły adres i przesyłka nie została odebrana. Po kilku moich telefonach i mailach w końcu udało mi się odesłać przesyłkę 18 grudnia. Następnie kilka razy dzwoniłem z pytaniem, kiedy otrzymam pełnowartościowy towar (zgłaszając reklamację wyraziłem chęć wymiany czajnika) i 29 grudnia otrzymałem fakturę korygującą, z której wynikało, że jednak otrzymam zwrot wpłaty, zamiast wymiany urządzenia. Ponownie zadzwoniłem na infolinię, gdzie konsultant potwierdził moje przypuszczenia. W związku z powyższym kupiłem czajnik gdzie indziej, a na drugi dzień otrzymałem od RTV Euro AGD maila, że właśnie wysłali mi czajnik, ale żeby było śmieszniej (chociaż naprawdę nie było mi do śmiechu) znowu pod zły adres. Przesyłki oczywiście nie odebrałem i 13 stycznia otrzymałem zwrot pieniędzy. Podsumowując blisko 1,5 miesiąca, kilkanaście telefonów i maili, kompletny brak kompetencji pracowników infolinii, wręcz wprowadzanie klienta w błąd, towaru w końcu nie otrzymałem. Nigdy więcej zakupów w tym "sklepie". Od kilkunastu lat robię zakupy w sieci, ale z takim bałaganem i fatalnym poziomem obsługi klienta mam do czynienia po raz pierwszy.