Opinia użytkownika: Klient_0eAA
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: W dniu 25.02.2021 złożyłam zamówienie nr: 01778444 , po godzinie zdzwonili z biura obsługi że zamówienie nie może byc skompletowane bo drogeria nie ma produktu na stanie ! sprawdziłam dostępność i 4 inne drogerie w Gdańsku w bliskiej odległości od miejsca zamieszkania, posiadały wszystkie produkty na stanie!!!! jednak zamiast przekierować zamówienie do innej drogerii która mogłaby je zrealizować to zostało ANULOWANE!!! a ja zostałam poinformowana że na zwrot środków może potrwać do 14dni!!!!!!! mało tego Pani która miała mi pomóc i skontaktować się ze mną telefonicznie nie odzwoniła przez 3 H pomimo że po godzinie zadzwoniłam i inny konsultant powiedział że wie o co chodzi i że zaraz odzwoń ta Pań !!!!! po następnych 2H zadzwoniłam ponownie i inna Pani poinformowała mnie że w " niczym nie może mi pomóc" Masakra brak standardu obsługi za błedy sklepu i pracowników płaci klient czekając na zwrot własnych pieniedzy !!!! kilka dni Brak pieniedzy i brak środków , Hebe realizuje szybkie płatności !!!! ale zwrt środków nie zwiny klienta to nawet 14 dni!!!!!!!!