Opinia użytkownika: Klient_VS89
Dotycząca firmy: X-KOM
Treść opinii: Muszę podzielić się swoją bardzo negatywną opinią na temat jakości obsługi klienta przez sprzedawców sklepu stacjonarnego x-kom w Bielsku-Białej. Jako ,że nie jest to przypadek jednostkowy chciałbym opisać zaistniałą sytuację. Sprzedawca odmówił wydania zamówionego przedmiotu żądając zapłaty kartą bankomatową. Na stwierdzenie ,że nie posiadam na takowej środków i chcę zapłacić gotówką kazał mi przekazać wyliczoną kwotę, gdyż jak twierdził nie miał wydać reszty. W związku z powyższym stwierdziłem, że chcę dokonać zakupu innego przedmiotu za gotówkę płacąc banknotem 100 złotowym. Niestety sprzedawca odmówił mi sprzedaży twierdząc, że nie ma takiego obowiązku. No ręce opadają, sprawa do rzecznika konsumenta, ewidentnie łamanie praw konsumenta, do tego w arogancki sposób, zero uprzejmości, dziękuję czy proszę nie istnieje w tym sklepie, arogancka, niekulturalna obsługa, sprzedawca dopiero spokorniał jak stwierdziłem ,że zadzwonię do centrali x-kom z skargą, nagle przyjął pieniądze, wydał resztę i nie było problemu. Skandal, sklep w którym zostawiam grube tysiące na zakupach potraktował mnie jak psa na straganie. Ewidentnie tego nie popuszczę!