Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_qe7B

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Witam, dnia 22.02.2021 dokonałam zakupu szafki ARUBA 60. Specjalista działu podczas zakupu poinformował mnie, że szafka jest z blatem. Ekipa remontowa, którą zatrudniłam zajęła się montażem zakupionej szafki dnia 25.02.2021 i poinformowała mnie o braku obecności blatu w szafce. Zgłosiłam ten fakt przez infolinię - rozmowa ze specjalistą z działu sanitarnego zakończyła się ustaleniem iż mamy dowieźć złożoną już szafkę do sklepu a na miejscu otrzymamy prawidłową ponieważ numery referencyjne z paczki towaru a z paragonu zakupionego towaru są różne (numer z paragonu towaru jest zgodny z szafką , którą chcieliśmy zakupić). Przyjęłam tą propozycję ponieważ od jakiegoś czasu jesteśmy stałymi bywalcami sklepu i nie stanowi to dla nas problemu. Okazało się jednak, że aktualnie nie mamy możliwości transportu skręconej już szafki ponieważ mamy umówionego mechanika na dzień 25.02.2021. Dokonałam zatem ponownego telefonu do odpowiedniego działu z prośbą o dowóz towaru - uzyskałam negatywną odpowiedź. Dodzwoniłam się do osoby dyżurnej (z rozmowy wynikało iż jest to kierownik dyżurny)- rozmowa zakończyła się negatywnym skutkiem - ów Pan dyżurujący dnia 25.02.2021 od godziny około 8:20 stwierdził, iż nie zamawiałam transportu więc nie ma możliwości dowozu - chyba, że dokonam opłaty za dowóz. Oznajmiono także, że jest to mój błąd ponieważ nie zweryfikowałam co dostałam, zatem uprzejmie wyjaśniłam Panu iż weryfikacji powinna dokonywać osoba wydająca towar lub osoba przy kasie - ja natomiast po zakupie dokonałam tego, podczas montażu. Pan o którym mowa jasno uświadomił, że w grę wchodzi jedynie transport za opłatą mimo iż nasza podróż do Państwa sklepu (dwukrotna za jednym towarem) oraz wniesienie ponad 30 kg paczki jest dla mnie obciążeniem finansowym, czasowym, fizycznym i psychicznym. Kiedy poprosiłam o numer kontaktowy do osoby przełożonej, prezesa/właściciela sklepu- otrzymałam informację, że mogę uzyskać ją na stronie dlatego poinformowałam Pana co jest umieszczone na stronie i zatem który numer jest do osoby, której numeru żądam? Po dłuższej przerwie kiedy to ów Pan sam weryfikował informacje, których mi już udzielił, oznajmił iż mogę to uczynić przez kontakt "napisz do nas" w sklepie stacjonarnym. Zatem moje wrażenie - Pan jest niekompetentną osobą, która udziela błędnych informacji. Obarcza także winą klienta. Bardzo mało profesjonalne podejście do tak ogromnej firmy. Z pewnością nie skorzystam więcej z usług sklepu a ponad to sprawę zgłoszę wyżej.