Opinia użytkownika: Klient_j7hv
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sprzęt do nowej kuchni zakupiliśmy w sklepie stacjonarnym tydzień temu po sprawdzeniu dostepności każdej pozycji i z gwarancją dostawy na 22 luty 2021. Montaz mebli kuchennych umówiony na 23.02 2021r. Wczoraj dostaliśmy informację ze dostawa odbędzie się wg planu. Niestety rano telefon z transportu, że nie mogą zrealizować dostawy ponieważ nie dotarła z magazynu głównego jedna z pozycji czyli lodowka i w związku z tym nie można zrealizować dostawy. Prosiliśmy żeby w związku z zaistniałą sytuacją rozłożyć to zamówienie na dwie dostawy co dałoby możliwość zamontowania wszystkich pozostalych elementów oprócz lodówki. Okazało się to niemożliwe do zrealizowania. Telefon na infolinię i... ruszyła lawina zgłoszeń i reklamacji. Po tym jak zostalismy potraktowani przez konsultantów... rozłączanie połączeń, nieskonczona ilość przełączeń do innych osób, które także nie miały nam nic innego do powiedzenia niż to, że się nie da lub , że oddzwonią do nas z informacją i oczywiście nikt nie oddzwonil, wiemy że nie poczynimy już nigdy zakupów w sieci EuroAGD i każdemu kto wpadnie na taki pomysł stanowczo odradzimy. Nie mamy możliwości z dnia na dzień przełożenia montażu kuchni, więc będziemy zmuszeni ponieść dodatkowe koszty za ponowny przyjazd w innym terminie ekipy do zamontowania agd. W czasach gdy tego typu usługi mają długie terminy realizacji zostaliśmy narażeni na dodatkowe wysokie koszty, niedogodności i stres z tym związany. Niestety zbyt późno trafiliśmy na to forum... gdybyśmy wcześniej przeczytali te wszystkie negatywne opinie, pewnie Sprzęt byśmy mieli już na swoim miejscu oczywiście zakupiony w innym sklepie. Nie polecamy. Nigdy więcej EuroAGD