Opinia użytkownika: Klient_1oyZ
Dotycząca firmy: SPAR
Treść opinii: Zrobiłam spore zamówienie tydzień temu ze sklepu Spar, po raz pierwszy i po raz ostatni. Wszystko, czego się obawiacie zakupach spożywczych online, dostałam. Produkty spożywcze (owoce, warzywa) - stare, połowa spleśniała po kilku dniach (grepjpfrut po 3 dniach, pomidory i ogórki po 5 dniach). Tak samo bliskie terminu przydatności był nabiał (jogurty naturalne, serki wiejskie, twarożki) oraz łosoś grilowany. Wielu produktów nie dostałam, nawet kilku, za które zapłaciłam (ale poprzez formularz reklamacji zostały mi dowiezione na następny dzień po złożeniu reklamacji, chociaż później niż zasugerowany przez mnie przedział godzinowy - pani zapytała, w jakich godzinach dowieźć, ale nie dotrzymano terminu). Mogli zyskać klienta, stracili na zawsze, a ja odradziłam wszystkim znajomym. W czasach pandemii klienci online powinni być w cenie, a ja się czuję, jakby mi wypchano wszystko to, co za kilka dni by poszło na śmietnik - ponieważ ja sama w sklepie nie wybrałabym sobie produktów mających 5 dni do terminu przeterminowania, nie dlatego robię duże zakupy online, żeby za kilka dni wywalić połowę zamówienia. Straszna fuszera po stronie sklepu. No nic, szukam dalej dobrego dostawcy spożywki Niemniej sam